Het tweede wint nipt en houdt hoop op lijfsbehoud. Zo had de titel van dit verslag ook kunnen luiden. Het tweede zet grote stap naar behoud vierdeklasseschap. Had ook gekund. Het is maar net in welke stemming je bent. Lees verder Is het tweede veilig?
Tag archieven: BSG 2
Een beetje bekocht
Na de overwinning tegen HSG was de spirit terug bij de mannen van BSG 2. Dus thuis tegen het eerste team van Hoogland, promovendus uit de vijfde klasse, hadden we hoop op weer een goed resultaat. Bovendien waren we compleet en allemaal op tijd aanwezig. Ondanks deze voortekenen, ik geef het alvast maar weg, kwamen we niet verder dan 3½ bordpunt… Lees verder Een beetje bekocht
Zege in de derby tegen HSG
Omdat het tweede een slechte seizoenstart kende, was de derby tegen HSG extra beladen. HSG zou bij winst met 5 uit 3 bovenin meedraaien en wij zouden met 0 uit 3 het degradatiespook zien opdoemen. Mochten wij met 2 punten aan de haal gaan, dan zouden we de laatste plaats zeker verlaten en aanklampen bij HSG. Lees verder Zege in de derby tegen HSG
BSG 2 nog puntloos
Na twee ronden staat het tweede roemloos onderaan in klasse 4C. Zelfs nog onder teams die slechts één wedstrijd hebben gespeeld. Nou moet wel weer gezegd, dat onze tegenstanders uit de eerste twee ronden, Moira-Domtoren 2 en Paul Keres 4, juist de maximale score hebben. Ik probeer de moed er dus in te houden en hoop op betere tijden. Lees verder BSG 2 nog puntloos